T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BURSA / NİLÜFER - Görükle Hazinedaroğlu Özkan İlkokulu

Etiket Sonuçları: proje

Haz

   2020-2021 Eğitim-Öğretim yılında eTwinning Öğretmen Ekibimizin çalışmaları ile Okulumuz  Avrupa'da sayılı Okul arasına girerek eTwinning okul etiketi almaya hak kazanmış ve saygınlığını arttırarak Avrupa'da dahi görünür bir okul olmuştur.

 

Okulumuz öğrenci ve öğretmenlerinden Fatma MUTLU, Şehnaz OSMANTSA, Vildan KURTULUŞ,Gökben BAKANOĞLU ve Hasine ÖZKAN  2020- 2021 Eğitim-Öğretim yılı boyunca okulumuzda yürütmüş oldukları eTwinning projelerimizin Sertifika töreni şenlik havasında 11 Haziran 2021 Cuma günü  Okulumuz bahçesinde gerçekleştirildi.

 Okulumuzun Türkiye'de ve Avrupa'da saygın okullar listesine katılmasını sağlayan eTwinner  Öğretmenlerimiz Fatma MUTLU, Şehnaz OSMANTSA, , Nuriye SEVER, Vildan KURTULUŞ, Gökben BAKANOĞLU ve Hasine ÖZKAN'a , Görükle Hazinedaroğlu Özkan İlkokulu ailesi olarak teşekkür ederiz.

 

 

Haz

Kuruculuğunu Okulumuz Rehber Öğretmeni Fatma MUTLU'nun yaptığı Bugünü Yaşama Arzusu eTwinning  Projesi kapsamında,öğrencilerin geçmiş ve gelecek yaşantılarındaki endişe ve kuruntularını önlemek ve 'an'da kalmaları ve korkularını yenmelerini ve korkularının üstüne gitmelerini sağlamayı amaçlanan projede Okul Rehber öğretmenlerimiz Fatma MUTLU ,Gökben BAKANOĞLU ve Yavuz SELİM BULUT, 3-C, 1-D ve 2-C sınıfı ile çalışmaları yıl boyunca yürütüldü.

   Öğretmenimiz Yavuz Selim BULUTnun 2-C sınıfı ile yıl boyunca yaptığı çalışmaların sergilendiği web 2.0 aracı emazede hazırlanan e sergimiz sizlerle

Haz

Kuruculuğunu Okulumuz Rehber Öğretmeni Fatma MUTLU'nun yaptığı Bugünü Yaşama Arzusu eTwinning Projesi kapsamında,öğrencilerin geçmiş ve gelecek yaşantılarındaki endişe ve kuruntularını önlemek ve 'an'da kalmaları ve korkularını yenmelerini ve korkularının üstüne gitmelerini sağlamayı amaçlanan projede Okul Rehber öğretmenlerimiz Fatma MUTLU ,Gökben BAKANOĞLU ve Yavuz SELİM BULUT, 3-C, 1-D ve 2-C sınıfı ile çalışmaları yıl boyunca yürütüldü.

Okulumuz öğretmeni Yavuz Selim BULUT tarafından hazırlanan Karışık Okul takımları e- Dergimiz sizlerle

Haz

Kuruculuğunu Okulumuz Rehber Öğretmeni Fatma MUTLU'nun yaptığı Bugünü Yaşama Arzusu eTwinning Projesi kapsamında,öğrencilerin geçmiş ve gelecek yaşantılarındaki endişe ve kuruntularını önlemek ve 'an'da kalmaları ve korkularını yenmelerini ve korkularının üstüne gitmelerini sağlamayı amaçlanan projede Okul Rehber öğretmenlerimiz Fatma MUTLU ,Gökben BAKANOĞLU ve Yavuz SELİM BULUT, 3-C, 1-D ve 2-C sınıfı ile çalışmaları yıl boyunca yürütüldü.

 Okul Rehber öğretmenimiz Fatma MUTLU'nun 3-C sınıfı ile yıl boyunca yaptığı çalışmaların sergilendiği web 2.0 aracı emazede hazırlanan e sergimiz sizlerle.

Haz

Çocukların duygularını tanımaları, onları kabul etmeleri ve belli durumlar karşısında uygun tepkiler geliştirip pozitif duygular yansıtabilmeleri adına Okulumuz Rehber Öğretmeni Fatma MUTLU Pandemide Duygularım ve Ben "Me and my feelings in pandemic" etwinning projesini 3-C sınıfı öğrencilerimiz ile uygulandı.. 

Okul rehber öğretmenimiz Fatma MUTLU tarafından  hazırlanan 3-C sınıfımız ve  öğrencilerimizin diğer proje ortakları öğrenciler ile gerçekleştirdikleri etkinliklerin gösterime sunulduğu dijital sergimiz sizlerle

May

 Kuruculuğunu Okulumuz Rehber Öğretmeni Fatma MUTLU'nun yaptığı Bugünü Yaşama Arzusu eTwinning Projesi çalışmaları okulumuzda başladı. Proje kapsamında,öğrencilerin geçmiş ve gelecek yaşantılarındaki endişe ve kuruntularını önlemek ve 'an'da kalmaları ve korkularını yenmelerini ve korkularının üstüne gitmelerini sağlamayı amaçlanan projede Okul Rehber öğretmenlerimiz Fatma MUTLU ,Gökben BAKANOĞLU ve Yavuz SELİM BULUT, 3-C, 1-D ve 2-C sınıfı ile çalışmaları yıl boyunca yürütüldü.

Ve proje ortaklarımızın kapanış webinarı sizlerle...

May

Duygu ve düşüncelerini daha iyi anlayarak fark edebilmek, dikkatini odaklamayı öğrenebilmek , yaşamın içinde doğal güzellikleri farkedebilmek, zorlanılan durumlarda daha dayanıklı hissedebilmek ya da daha sabırlı olabilmek kısacası şimdiki anda herşeyi olduğu gibi kabul ederek kalabilme becerisi kazandırmayı hedeflediğimiz Bugünü Yaşama Arzusu eTwinning projesi Okulumuzda sona yaklaşmakta. 

 

  2-C sınıfı öğrencilerimiz ile Pozitif ve şiddetsiz iletişim hakkında harika bir hikaye olan OLDUĞUN GİBİSİN Farkındalık kitabını  öğretmenleri Yavuz Selim BULUT okuyarak Küçüklerin birbirini anlamasına ve çatışmalarını şiddetsiz iletişim aracılığıyla çözmelerine yardımcı olmayı hedeflediler. Öğrencilerimiz ile Sevgi bombardımanı rehberlik etkinliği ile veda gerçekleştirildi.

May

  Okulumuz 3/D Sınıfından bir grup öğrencimizin dahil olduğu,  İngilizce Öğretmenimiz Vildan Kurtuluş'un   Polonya ile birlikte kuruculuğunu yaptığı, uluslararası eTwinning projesinin öğrencileri dahil oldukları karışık ülke takımları  çalışması ile eğlenirken öğreniyorlar. Hem eğlenip hem de o kelimenin anadillerindeki karşılığını yazmadan hayal güçlerini kullanarak ürünler ortaya koydular.Yabancı dil öğreniminde görsellik önemlidir   diyen proje öğretmenlerinin  mevsim adlarına göre ( Spring, Summer, Autumn,Winter) takımlara ayırdıkları öğrenciler Snap Words çalışması gerçekleştirdiler.

 

 

 Snap Words kelime anlamlarının eğlenceli çizimlerle kağıt üzerine aktarılmasıdır. Başka bir deyişle kelimenin anlamını görselde ifade edebilmektir. İngilizce kelime öğrenme yöntemlerinden biri olan snap words ile öğrenciler eğlenceli çizimler yaparak kelime anlamını hızlı ve kalıcı bir şekilde öğrenebilmektedirler.

 

3/D sınıfı öğrencilerimizin çalışmalırını izleyelim.

May

Duygu ve düşüncelerini daha iyi anlayarak fark edebilmek, dikkatini odaklamayı öğrenebilmek , yaşamın içinde doğal güzellikleri farkedebilmek, zorlanılan durumlarda daha dayanıklı hissedebilmek ya da daha sabırlı olabilmek kısacası şimdiki anda herşeyi olduğu gibi kabul ederek kalabilme becerisi kazandırmayı hedeflediğimiz Bugünü Yaşama Arzusu eTwinning projesi Okulumuzda sona yaklaşmakta. 

 

   1-D sınıfı öğrencilerimiz ile Pozitif ve şiddetsiz iletişim hakkında harika bir hikaye olan OLDUĞUN GİBİSİN Farkındalık kitabını Okul Rehber öğretmenimiz ;Gökben BAKANOĞLU okuyarak Küçüklerin birbirini anlamasına ve çatışmalarını şiddetsiz iletişim aracılığıyla çözmelerine yardımcı olmayı hedefledik. Öğrencilerimiz ile Sevgi bombardımanı rehberlik etkinliği ile veda gerçekleştirdik.

May

   Duygu ve düşüncelerini daha iyi anlayarak fark edebilmek, dikkatini odaklamayı öğrenebilmek , yaşamın içinde doğal güzellikleri farkedebilmek, zorlanılan durumlarda daha dayanıklı hissedebilmek ya da daha sabırlı olabilmek kısacası şimdiki anda herşeyi olduğu gibi kabul ederek kalabilme becerisi kazandırmayı hedeflediğimiz Bugünü Yaşama Arzusu eTwinning projesi Okulumuzda sona yaklaşmakta. 

 Proje kapsamında Her ay öğrencilerimize bir web 2. aracını deneyimletmeye çalışırken bu ay Educandy oyunu seçtik.Öğrencilerimiz  Projemizin kelimelerinden oluşan Kelime oyununu deneyimlediler.

May

   Duygu ve düşüncelerini daha iyi anlayarak fark edebilmek, dikkatini odaklamayı öğrenebilmek , yaşamın içinde doğal güzellikleri farkedebilmek, zorlanılan durumlarda daha dayanıklı hissedebilmek ya da daha sabırlı olabilmek kısacası şimdiki anda herşeyi olduğu gibi kabul ederek kalabilme becerisi kazandırmayı hedeflediğimiz Bugünü Yaşama Arzusu eTwinning projesi Okulumuzda sona yaklaşmakta. 

   3-C sınıfı öğrencilerimiz ile Pozitif ve şiddetsiz iletişim hakkında harika bir hikaye olan OLDUĞUN GİBİSİN Farkındalık kitabını Okul Rehber öğretmenimiz Fatma Mutlu okuyarak Küçüklerin birbirini anlamasına ve çatışmalarını şiddetsiz iletişim aracılığıyla çözmelerine yardımcı olmayı hedefledik. Öğrencilerimiz ile Sevgi bombardımanı rehberlik etkinliği ile veda gerçekleştirdik.

May

 

  Okulumuz 4/B  sınıfından bir grup öğrencimizin İngilizce Öğretmenimiz Vildan Kurtuluş koordineliğinde dahil olduğu  "More About Animals " eTwinning projesinin çalışmaları yavaş yavaş sona yaklaşıyor.

 

Proje  ekibi tarafından proje  öğrencilerinin çalışmaları ve katkılarıyla storyjumper da "Interesting Facts About Animals " (Hayvanlar Hakkında İlginç Gerçekler) başlıklı  elektronik kitap hazırlandı. 

 

Öğrenciler çeşitli araştırmalar ve çalışmalar yaparak hazırladıkları posterleri, resimleri ve bilgileri öğretmenleri ile paylaşarak kitaba yüklenebilmesi için hazır hale getirdiler. 

 

Öğrencilerimizin çalışmalarını izleyip  hazırlanan ortak ürün kitabı inceleyebilirsiniz.

May

   Okulumuzun İngilizce Öğretmeni Vildan Kurtuluş'un kurucu ortak olduğu ve çalışmaları 2. dönem itibariyle başlayan  projenin büyük öğrenci buluşması yaşandı.

 

  Polonya , İspanya ve Türkiye'den oluşan uluslar arası projede  5 okulun öğretmenleri ve öğrencileri çalışmalarını birlikte yürütmekteler. Covid-19 salgını sebebiyle ortak ülkeler farklı tarihlerde değişik kapanma ve uzaktan eğitim süreçleri yaşadılar. Bu sebeple buluşma gününü büyük bir merakla bekleyen öğrenciler  sonunda birbirlerini canlı olarak görüp tanışma , proje konusu ile  ilgili olarak bulundukları yerin hava durumunu sorup cevaplama ve İngilizce pratik yapma imkanına sahip oldular. 

 

Tekrar görüşebilmek dilekleriyle birbirlerine veda eden öğrenciler Unutamayacakları anların keyfini çıkardılar.

 

"eTwinning buluşturur", "eTwinning uzakları yakın eder" diyoruz . Gelin hep birlikte öğrencilerin buluşma anlarını izleyelim.

May

Okulumuz Anasınıfı B şubesi öğrencilerimiz öğretmenleri Şehnaz OSMANTSA liderliğinde yürüttükleri "My Stem Project" eTwinning projelerinde beraber çalıştıkları öğrenci arkadaşlarını ve proje ortakları öğretmenlerini tanıma, onlarla sohbet etme fırsatı buldular. Görüşmede öğrencilerle proje gidişatını içeren kısa değerlendirmeler yapılırken yeni insanlar tanımak, İngilizce sohbet etmek de yeni deneyimler kazanmalarını sağlamış oldu.

May

  Okulumuz İngilizce Öğretmeni Vildan Kurtuluş'un kurucu ortak olduğu, Türkiye, Romanya, İspanya ve  Ürdün'den  ortakların bulunduğu projede öğrenciler projenin maskotu ve ana karakteri   olan Hope'un hikayesini yazıyor.

 

On üç ortak okulun öğrencilerinin birlikte oluşturduğu hikaye yazma çalışmaları yaklaşık bir ay önce başladı ve şimdiye kadar oluşturulan bölümü devam ettirme sırası Görükle Hazinedaroğlu Özkan İlkokulu 3/D Sınıfı öğrencilerine geldi. 

 

Canlı derste bir araya gelen öğrencilerimiz önce hikayenin yazılan bölümlerini hep birlikte okudular, sonra hikayeyi nasıl devam ettirebileceklerini hayal ettiler ve sonrada hayallerini dile getirdiler. Söyledikleri cümleleri hep birlikte not edip  hikayelerini oluşturdular. Son olarak da kendi oluşturdukları bölümü, hayallerindeki haliyle çizime dönüştürdüler.

 

 Hikayenin nasıl biteceğini sabırsızlıkla bekliyorlar.  Gelin 3/D Sınıfının çalışmalarını birlikte izleyelim.

May

BEN YAZDIM AİLEM OKUYOR SINIFIM DİNLİYOR ETWİNNİG PROJESİ kapsamında Bugün 24 saat ve her saniyesi çok kıymetli felsefesi ile hazırlanmış olan EĞITIM TAKVIMI ile yıl boyunca öğrencilerimiz Okul Rehber öğretmenimiz Fatma MUTLU koordineliginde çalışmalar gerçekleştirildiler.

  Projenin sonuna gelmiş bulunmakta olduğumuz bu günlerde Proje ortaklarının hazırlamış olduğu öğretmen katılım belgeleri

May

Yaşanan salgın hastalıkla beraber hayatımızda bir çok değişiklik oldu. Örneğin evde daha çok zaman geçirmek durumunda kaldık; eğitim faaliyetlerimizi uzaktan yürüttük; kendimizi tanıma fırsatı bulduk. Yine bu süreçte duygularımız ve tepkilerimizde anormal değişiklikler olmaya başladı. Özellikle anne baba ve çocuk arasındaki ilişkilerde dalgalanmalar yaşandı.Duygusal durumumuzdaki değişiklikler "psikolojik sağlamlığımız"ı da yakından etkiledi.

  Bu kapsamda  Çocukların duygularını tanımaları, onları kabul etmeleri ve belli durumlar karşısında uygun tepkiler geliştirip pozitif duygular yansıtabilmeleri adına Okulumuz Rehber Öğretmeni Fatma MUTLU Pandemide Duygularım ve Ben "Me and my feelings in pandemic" etwinning projesini 3-C sınıfı öğrencilerimiz ile uygulamaktadır.  Projemiz Basında ...

Nis

  Kuruculuğunu Okulumuz Rehber Öğretmeni Fatma MUTLU'nun yaptığı Bugünü Yaşama Arzusu eTwinning Projesi çalışmaları okulumuzda başladı. Proje kapsamında,öğrencilerin geçmiş ve gelecek yaşantılarındaki endişe ve kuruntularını önlemek ve 'an'da kalmaları ve korkularını yenmelerini ve korkularının üstüne gitmelerini sağlamayı amaçlanan projede Okul Rehber öğretmenlerimiz Fatma MUTLU ,Gökben BAKANOĞLU ve Yavuz SELİM BULUT, 3-C, 1-D ve 2-C sınıfı ile çalışmaları yıl boyunca yürütmeyi planlamaktadirlar.

  Proje kapsamında nisan ayi yapılacak olan çalışmaların planlandığı öğretmen webinarimiz gerçekleştirildi.

Nis

Okulumuz 3/D Sınıfı öğrencilerimiz ile yürütülen  Haydi Baharda Umudu Bulmaya adlı eTwinning Projesi okulumuzda devam ediyor.

Baharın gelmesi ve doğanın uyanışı ilgili  birçok etkinliği konu alan projede İspanya'dan 3, Romanya'dan 1, Ürdün'den de 1 olmak üzere toplamda 13 ortak okul ve öğrencileri aktif olarak işbirlikçi çalışmalar yürütmektedir. 7-11 yaş arasındaki öğrencilerin dahil oldukları bu projeyi daha yakından tanımaları, katılımcı ülkelerin bayraklarını ve isimlerini öğrenmeleri, Projenin logosunu ve maskotunu tanımaları, ve internet güvenliği konularını eğlenerek öğrenmeleri amaçlı online oynanan bir takım oyunlar proje öğretmenleri tarafından hazırlanarak öğrencilerin eğlenerek öğrenmesi hedeflenmiştir.

İngilizce Öğretmenimiz Vildan Kurtuluş koordineliğinde projeye dahil olan 3/D Sınıfı öğrencilerimiz  okulda teneffüslerini bu oyunları oynarak  değerlendirdiler.

Ara

4. Sınıflarımız ULUŞEHIR BURSA Mudanya Gezisi

 İlkokul 4.Sınıf öğrencilerimizin yaşadıkları şehrin doğal, kültürel, tarihi yerlerini tanımaları, Bursa´nın gelenek görenek ve adetleri hakkında farkındalıklarının arttırılması, Bursa şehrine ait kentlilik bilincinin oluşturulması amacıyla ULUŞEHİR BURSA'YI TANIYORUM projesi Okulumuzda yürütülmektedir.

 Bu kapsamda 4. Sınıf öğrencilerimiz Ve öğretmenlerimiz Mudanya gezisi gerçekleştirdiler. 

Tabir Paşa Konağı ve Mütareke Evi gibi Mudanya ilçemizde tarihi kültürel alanlari ziyaret eden öğrencilerimiz şehrimizle ilgili daha da bilinçlendiler.

Ara

  Nilüfer İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü himayesinde Nilüfer Rehberlik ve Araştırma Merkezi koordinatörlüğünde hayata geçirilen "Rehber Oluyoruz" projesi kapsamında Rehber öğretmenlerimiz 13 Aralik Cuma günü Güngören ilkokulda idi.

  Bu proje ile Rehber öğretmeni olmayan okullara da ulaşabilmek hedeflenirken kendi görev yaptıkları okullarını da ihmal etmeden yil boyunca planlamalar doğrultusunda  4.bölge rehber öğretmenlerimiz Güngören ilkokulunu ziyaret ederek ihtiyaçlar doğrultusunda rehberlik çalışmaları gerçekleştireceklerdir.